onsdag 30 mars 2011

En cool paprikapryl

Är fascinerad av en grej jag hittade i en paprika. Eller grej och grej, det är väl en ny paprika på väg kan jag tro. Men det ser inte ut som en paprika! Det ser som som värsta prylen! Antingen som något slags godis eller en plastgrej av något slag, med okänd funktion. Urcool!

Nu kanske ni suckar för er själva. Varför skriver hon så tråkiga och innehållslösa blogginlägg med bilder på paprika? Ja, jag vet inte, det beror nog på att jag tycker om söta saker. Och så är det ju faktiskt min blogg så jag skriver ju faktiskt vad jag vill. Och så har jag inget att skriva om. Och sist men inte minst, sanningen är den att jag kan bli så barnsligt glad för roliga små saker. Saker som är söta eller roliga, och nu råkar den här biten paprika roa mig och därför väljer jag att dela med mig av min ack så barnsliga glädje. Så det så! Håll till godo.

2 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Fantastiskt! En Haribo-paprika, liksom...

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Det skulle nästan kunna vara ett deformerat doftljus som blivit mjukt och någon klämt på. Fin var den, iallafall.