tisdag 12 april 2011

Jag är en kjolmänniska

Jag älskar kjol! Kjol och klänningar! Även en del långa tunikor... Det är så mycket mer Sofie över det än byxor.
Jag har ETT par jeans som jag kan ha som jag använder ett par tre gånger om året ungefär. Förra året var det nog ungefär så många gånger... I år har det dock redan blivit några fler pga kylan i början av året. Annars, ser ni mig i vanliga jeans, då har ni sett något ytterst sällsynt!
Jag kan dock komma att lura er för jag använder ett par jeansleggings då och då (syns på den här bilden t ex.) men no no, låt er inte luras, det är inte äkta vara... Jeans är för mig obekvämt, intetsägande och inte alls min stil. Sen har jag inget emot när andra har det, men det är inte riktigt jag. Framförallt inte jeans och kort tröja.

Kjolen på bilden fick jag förresten av Marie i födelsedagspresent och den är sååå skön och bra!

Inga kommentarer: