söndag 29 maj 2011

Dansavslutning

Idag var det dansuppvisning igen, med min dansgrupp "mammorna". Passande på mors dag, va? Dock är det många som har tvingats hoppa av under terminens gång av olika anledningar så det blev bara fyra som kunde vara med idag, och hälften är inte mammor. De var i alla fall otroligt duktiga och jag är stolt som vanligt!

Jag fick choklad och efteråt fick vi glass och nu har jag semester!



Jag har återigen filmat min koreografi i övningssyfte, för att mina elever ska kunna titta på den och öva, och återigen sväljer jag min stolthet och visar upp den för er! Känn er hedrade för att ni får göra det, för lite tar det allt emot. Den är ju inte till för att visas upp på det här sättet. Det är dessutom inte någon dans som egentligen är lämpad att dansa själv...

Förresten, är ni eller känner ni någon kvinna över 25 år som bor i Falun och vill börja dansa med andra likasinnande, hör av er till mig! Hjärtligt välkomna i höst! Ingen förkunskap krävs. Här kan man vara precis som man är och det finns gott om glädje och gemenskap!

Inga kommentarer: