onsdag 29 februari 2012

Ny bloggadress

Hej kära vänner! Vet ni vad? Jag tyckte det var dags med en liten förnyelse, en ändring som känns mer logisk. Jag har bytt bloggadress! När jag startade bloggen 2008 visste jag ännu inte vad jag skulle kalla min blogg och jag tog därför något trevligt bara. Nu däremot tycker jag det är dags för lite mer logik och därför vill jag att min bloggadress ska matcha med namnet på bloggen. Det blir liksom lättare att komma ihåg och lättare att hitta till bloggen.
Nu är ni alltså hjärligt välkommna hit, till min nya blogg:

http://sofiesparenteser.blogspot.com/

Bloggen ser precis likadan ut som förut och jag har tagit med mig alla mina gamla inlägg och allting, så jag lovar, ni kommer att känna igen er. Enda skillnaden är adressen. Så jag hoppas att ni följer med och att jag inte förlorar någon av er på vägen! Gulsparv kommer att finns kvar ett tag dock som en påminnelse, tills jag ser att ni har följt med mig över, men alla nya inlägg kommer publiceras på den nya.

Välkomna!

Ps. Kom ihåg att lägga till mig på bloglovin och allt sådant, med den nya adressen, så ni inte glömmer bort mig! Vi ses!

Inga kommentarer: